کارون پوران هوم (پورانوم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 4 اسفند 1399
بازدید : 155
نویسنده : مدیر سایت

معرفی کارون پوران هوم (پورانوم)

کارون پوران هوم (پورانوم)، عطری مردانه با رایحه بسیار جذاب، شیک و خوشبو و مناسب آقایان خوش استایل و خوش پوش است. یک ادکلن مردانه از برند کارون در گروه بویایی روایح معطر قرار دارد. کارون پوران هوم (پورانوم)، در سال 1934 به دست هنرمند عطار ارنست دالتروف خلق شد و توسط برند کارون معرفی شد. از خصوصیان مهم عطر عناصر تماماً گیاهی آن است که مخاطبان و طرفداران خاص خودش را دارد.

چگونه به فروش می رسد؟

کارون پوران هوم (پورانوم)، در فروشگاه های معتبر عطر و ادکلن در سطح کشور در حجم های متفاوتی عرضه می شود. حجم 200 میل، 125 میل، 500 میل که اندازه شیشه عطرهای اصلی است و حجم تستر عطر که 125 میل است. نسخه سمپل عطر در حجم 2 میل عرضه و به فروش می رسد.

کارون پوران هوم (پورانوم)، بیشتر مناسب چه سنی است؟

استفاده از این عطر بیشتر در میان جوانان بالای بیست و پنج سال و میانسالان بالای 45 سال  رایج است.

کارون پوران هوم (پورانوم)، را کجا استفاده کنید؟

استفاده از عطرها در شرایط ها و مکان های متفاوت بیشتر سلیقه ای است. اما خوب بعضی عطرها هستند که رایحه سنگین تری دارند و کمتر کسی است که از آن عطر روزانه و در اماکن عمومی مصرف کند. کارون پوران هوم (پورانوم)، هم از همین دسته است. رایحه عطر کمی قوی و سنگین است و همین باعث استفاده اش بیشتر برای محیط های رسمی و شبانه است. تعداد کمتری از آقایان عطر را برای محیط کاری یا هر محیط عمومی دیگری می پسندند.

اسانس های عطر کارون پوران هوم کدام اند؟

همانطور که گفتیم عطر مردانه کاملاً گیاهی است. رایحه قوی دارد اما آنچه باعث تعجب می شود. ترکیب محدود عطر است. این رایحه قوی و خوشبو فقط از ترکیب سه اسانس تشکیل شده است.

نحوه صحیح افشاندن عطر

سعی کنید، عطر را حتماً روی پوست تمیز و ترجیجاً بر روی نواحی نبض دارد اسپری کنید تا بوی عطر به خوبی خودش را نشان دهد.

ترکیبات عطر مردانه کارون پوران هوم (پورانوم)

پس از افشاندن عطر بر روی پوست، ابتدا بوی کمی تندی از اسطوخودوس را احساس می کنید. اسطوخودوس که تماماً انحصار رایحه کارون پوران هوم (پورانوم) را در نُت اولیه عطر به خودش اختصاص داده است. بعد از اسطوخودوس نوبت به شیرینی خوشمزه وانیل می رسد . اسانس وانیل به تنهایی جذابیت عطر در نت میانی را به دوش می کشد. دقایقی نسبتاً طولانی رایحه وانیل بر روی پوست می ماند و در محیط می پیچد. بعد نوبت به رایحه ای متفاوت می رسد. رایحه ای کاملاً متفاوت از نت اولیه و ثانویه عطر که مَشک نامیده می شود. عصاره مشک در نت پایه عطر که مهمترین لایه عطر است به مردانگی و جذبه عطر می افزاید و شاید اگر عطر و بوی مشک در نت پایه عطر نبود، کارون پوران هوم (پورانوم) در این حد جذاب نبود و هرگز به انتخاب همیشگی کلکسیون عطرهای مردان میانسال و جذاب تبدیل نمیشد!





:: برچسب‌ها: عطر مردانه , ادکلن مردانه , عطر , ادکلن , برند کارون , عطر اصل , عطر برند ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com